Premis dels Treballs de recerca

El gimnàs del nostre institut ha acollit aquest dissabte al migdia el lliurament de premis als autors dels millors treballs de recerca de batxillerat dels tres instituts públics de la vila del curs 2019-2020.

El professorat de cada institut ha triat un primer premi i un segon dotats respectivament amb 500€ i 300€, acompanyats d’un diploma. S’han lliurat 17 diplomes més als alumnes finalistes.  Els joves guanyadors destinaran els diners a la matrícula dels estudis del curs vinent o a la compra de material educatiu.

Premiats del nostre institut

Serrallarga Alexandre Ros 1r premi (500€) La criptografia
Serrallarga Pol Burcet 2n premi (300€) La Farmaciola del Segle XXI

Alumnes i treballs finalistes

• Aina Cortina Pou: El que amaguen les patates fregides, l’Acrilamida
  • Àlex Jiménez Ruiz: D’una idea a una empresa
  • Lluc Gibert i Díaz: Prevenció i gestió forestal d’incendis a Blanes
  • Mar Sánchez Quijada: Dins les peixeres
  • Meritxell Gallardo Planas: Divideix i ballaràs
  • Paula Ripoll Xandri:  El masclisme en el sistema educatiu català

El lliurament de la sisena edició dels premis l’han encapçalat l’alcalde de Blanes, Àngel Canosa; la tinent d’alcalde d’Educació, Olga López; i els directors dels tres centres: Rubén Fernández (Institut Serrallarga), Jordi Caseny (Institut Sa Palomera), i Josep Hernàndez (Institut S’Agulla).

Més informació a la pàgina web municipal

Foto: Web Ajuntament de Blanes