Premi a la millor campanya de publicitat

L’alumnat de 2n de màrqueting i publicitat del nostre centre ha aconseguit el 2n premi a la millor campanya de promoció de l’FP Dual Caixabank Dualitza.
La campanya dissenyada es va centrar a incrementar el nombre d’inscrits en modalitat Dual al centre, concretament per a la família d’electricitat.
L’alumnat va dissenyar i implementar una sèrie d’estratègies com la distribució de tríptics, la realització d’esdeveniments i una forta campanya a xarxes socials per donar a conèixer aquests estudis. Tant els resultats de la campanya com del concurs han estat tot un èxit!
El premi, amb un valor econòmic de 400€, va ser lliurat a la Universitat Autònoma de Barcelona i va ser recollit per part del professorat responsable del mòdul.

Enhorabona!