Pràctiques d’una alumna d’FP a Alemanya

Des del 2004 l’Institut Serrallarga ha estat duent a terme intercanvis d’estudiants amb el programa Erasmus amb l’escola Otto Bennemann Schule de Braunschweig, a Alemanya. L’última convocatòria es va haver d’aturar per causa de la pandèmia i aquesta setmana hem reprès els viatges.

L’exalumna Ainhoa Pastor del CFGS Màrqueting comercial, turístic i cultural és la primera alumna que va d’Erasmus en modalitat de pràctiques voluntàries després d’haver obtingut el títol. Durant els dos mesos que dura la seva estada a l’oficina de turisme de Braunschweig posarà en practica els coneixements i habilitats adquirits en el cicle i millorarà les seves competències lingüístiques en alemany.

Les professores Susanna Bosch i Violant Garriga, la nova coordinadora de mobilitat del centre, l’han acompanyat en la seva arribada al nou país. Desitgem que gaudeixi molt de l’experiència.