Participació en la 6a edició del Joc de Borsa dels alumnes de 1r de batx.

Els alumnes de 1r de batxillerat que cursen la matèria d’Economia participen en la 6a edició del Joc de Borsa organitzat pel grup ICE d’Economia, Empresa i Emprenedoria, juntamentamb l’empresa Renta4, que proporciona la plataforma per a la simulació, i en coordinació amb la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG.

Es tracta d’una activitat en línia de caràcter acadèmic per tractar el món de la borsa d’una manera acompanyada i sota una perspectiva educativa.L’objectiu d’aquest joc és oferir un complement pedagògic en el moment d’estudiar a l’aula el finançament de les empreses de manera responsable.

El joc tindrà una durada de 5 setmanes, des del 12 de febrer fins al 15 de març, en què elsalumnes hauran de fer cinc operacions setmanals (compres i/o vendes) amb un pressupost de 60.000 € virtuals per poder invertir al llarg de la durada del joc.S’atorgaran un total de 9 premis a aquell alumnat que obtingui una rendibilitat més elevada i que es distribuiran de la manera següent:
 Premi comarcal: 8 iPads, un per cada alumne/a de cada comarca gironina amb millor rendibilitat
 Premi provincial: 1 portàtil a l’alumne/a millor classificat de la província de Girona, que no serà acumulable amb l’anterior premi.

Molta sort a tot l’alumnat participant i … a gaudir com a veritables brokers!