Participació en la 4a edició del Joc de Borsa dels alumnes de 1r de Batxillerat

Els alumnes de 1r de Batxillerat A i B que cursen l’optativa d’Economia participen en la 4a edició del Joc de Borsa organitzat pel grup ICE d’Economia, Empresa i Emprenedoria, juntament amb l’empresa Renta4, que proporciona la plataforma per a la simulació, i en coordinació amb la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG.

Es tracta d’una activitat en línia de caràcter acadèmic per tractar el món de la borsa d’una manera acompanyada i sota una perspectiva educativa. L’objectiu d’aquest joc és oferir un complement pedagògic en el moment d’estudiar a l’aula el finançament de les empreses de manera responsable.

El concurs, que ha començat aquest febrer, acabarà l’11 de març de 2022. S’atorgaran un total de 9 premis a qui obtingui una millor rendibilitat. Aquests premis
es distribuiran de la manera següent:

 Premi per a cada comarca: 8 iPads, un per al/a la jugador/a amb millor puntuació de cada comarca.
 Premi per al millor participant gironí: 1 portàtil al/a la jugador/a més ben classificat/da.

Molta sort a tot l’alumnat participant i … let’s go to the challenge!