Participació al Protoifest

Tres alumnes de cicles superiors: Germán Garcia (CFGS Comerç, Màrqueting i Turisme), Nacho Allende (CFGS Comerç, Màrqueting i Turisme)  i Enric Pérez (CFGS Electricitat), i els professors Inés Jávega i Iván González, com a mentors, han estat aquest matí a l’Espai Bital d’Hospitalet de Llobregat participant al concurs de prototipatge Protoifest. Protoifest s’emmarca dins d’una sèrie d’esdeveniments promoguts pel Departament d’Educació -Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim especial (GDFP)-, amb l’objectiu d’impulsar la cultura emprenedora i innovadora entre l’alumnat i el professorat d’FP. Es tracta d’un esdeveniment per aprendre la importància del prototip a través de la metodologia del design thinking, per resoldre reptes i trobar solucions tangibles a través de prototips.