Ordres del rei Carnestoltes

La setmana que ve l’institut celebrarà el Carnestoltes amb una desfilada i un concurs de disfresses (divendres) i amb unes ordres que ha enviat el rei Carnestoltes perquè els alumnes es disfressin durant tota la setmana.

Així, i seguint aquest manament, dilluns els alumnes podran anar en pijama o bata, dimarts es podran disfressar d’esportistes, dimecres el Rei Carnestoltes proposa que l’alumnat porti la roba al revés i els llavis pintats, i dijous s’hauria de venir elegant. Aquesta idea va sorgir a l’EDO de 3r i es va fer extensiva a tota la resta de cursos.

ORDRES_DEL_REI_CARNESCOLTES_(1) (1)

Divendres serà el dia de la gran rua al centre, que començarà amb la preparació de les disfresses a les 11.45h, després de les tres primeres hores de classe i del pati. La desfilada tindrà lloc a les 12.30h i una hora més tard el jurat deliberarà.

Els alumnes de Batxillerat no participaran a la rua i faran les habituals classes.