Motivadora jornada d’emprenedoria

Aquest dilluns, i coincidint amb la celebració de la Global Entrepreneurship Network (GEN), es va realitzar al nostre institut una jornada d’autoocupacio i emprenedoria.

Els alumnes de 1r de Grau Superior en Química Industrial, Màrqueting Comercial, Turístic i Cultura, Sistemes Electrotècnics, el d’Administració i Finances i el cicle de 2n de Grau Mitjà en Gestió Administrativa de l’àmbit jurídic van gaudir, en primer lloc, de la presència de la notària de Blanes, Marta Marin Del Campo, que va transmetre la seva trajectòria professional i ocupacional en el sector juridic.

Tot seguit, l’alumnat va poder realitzar un taller de Marshmallow Challenge en equip, tot desenvolupant l’esperit emprenedor. Per finalitzar la jornada, els emprenedors i antics alumnes del cicle formatiu de Sistemes Electrotècnics Raúl Baena i Isaac Latorre, de l’empresa Elèctrics Pineda, van explicar la seva experiència emprenedora.

Una sessió formadora, motivadora i creativa que va fer despertar l’esperit emprenedor dels presents, concloent aixi, una jornada molt satisfactòria.