L’Institut Serrallarga reconegut amb l’acreditació Erasmus+ 2022-2027

Estem molt contents de compartir amb tota la comunitat educativa que l’Institut Serrallarga ha obtingut l’Acreditació Erasmus+ (2022-2027) d’Educació Escolar i Formació Professional concedit per l’Agència Nacional Europea (SEPIE). Aquesta acreditació permet la participació i finançament en projectes europeus durant el període de temps comprès entre el 2022-2027 per a estudiants i docents d’ESO, batxillerat i FP de grau mitjà.

El nostre institut participa des de fa més de 15 anys en programes de mobilitat internacional en tots els nivells però especialment en la formació professional de grau superior, ja que també disposem de la carta ECHE des de fa 9 anys.

Els nostres objectius principals de millora educativa d’acord amb els valors Erasmus+ i el nostre pla d’internacionalització són els següents:

1. Consolidar la renovació educativa del nostre centre a través de l’intercanvi de bones pràctiques internacionals.

2. Dotar l’ESO, el batxillerat i l’FP d’elements integradors per promocionar la inclusió social i la igualtat.

3. Dotar el personal docent d’habilitats i coneixements en matèria de sostenibilitat, emprenedoria social i econòmica, inclusió, etc.

4. Internacionalitzar el personal no docent del centre dotant-lo de coneixements i habilitats específiques per al seu treball com a orientadors de l’alumnat.

5. Dotar l’alumnat d’oportunitats per a la internacionalització de la seva educació.

6. Consolidar l’Institut Serrallarga com un centre Erasmus a Catalunya.