L’institut Serrallarga, doblement premiat al concurs Impulsfp

Avui s’ha fet el lliurament dels Premis IMPULSFP, un concurs territorial que pretén mostrar les millors iniciatives emprenedores i innovadores de l’alumnat dels ensenyaments professionals.

Enguany l’institut Serrallarga ha estat premiat per partida doble amb el tercer premi i un accèssit en la modalitat de projectes emprenedors. Els quatre guardonats són alumnes de segon del cicle formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances.

La guardonada amb el tercer premi ha estat la Irene Sánchez. La seva proposta, sota el nom d’Instal·lacions Torsan, SLU, versa en un projecte dedicat a la venda i subministraments de tot tipus d’instal·lacions i energies renovables, tant panells solars tèrmics com fotovoltaics; instal·lacions econòmicament rendibles, perdurables en el temps i sostenibles. Empresa finançada amb el capital propi d’una única sòcia que mitjançant el seu estudi de mercat i una anàlisi de punts clau amb model Canvas vol donar un valor prioritari als clients i la seva satisfacció, tot seguint els procediment econòmics i financers fins a demostrar que és una bona idea de negoci, viable i amb la qua, es poden obtenir beneficis el mateix any.

Els guardonats amb un accèssit han estat la Raquel González, la Mireia Ripoll i l’Ismael Zaoui. Amb el nom de Cruelty Free, SL, volen contribuir a millorar els productes de cosmètica, tot comercialitzant productes cosmètics, d’higiene personal, perfums i maquillatge exclusivament lliures de crueltat animal. Consideren que com a empresa han d’aportar uns valors ètics afins al seu criteri. La seva finalitat és aproximar als clients articles en els quals cap animal ha estat utilitzat en experiments en cap fase del procés d’elaboració, des de la selecció dels ingredients fins al producte acabat.

Moltes felicitats als guanyadors!