L’Institut Serrallarga als XXI Premis Salvador Reixach

El Patronat d’Estudis Històrics d’Olot i Comarca (PEHOC), amb la col·laboració de l’Ajuntamentde Santa Pau i de l’Ajuntament d’Olot, va fer entrega aquest passat dissabte 2 d’octubre al Pavelló Poliesportiu Municipal de Santa Pau, el s XXI Premis Salvador Reixach per a Treballs de Recerca de Batxillerat i Projectes Finals de Cicles Formatius.

Enguany l’Institut Serrallarga ha estat premiat en la modalitat de cicles formatius dins la categoria d’anàlisi i gestió per a projectes finals del curs 2020-2021. Les guanyadores són Neri Slavova i Sheila Martínez, exalumnes de segon del cicle formatiu de Grau Superior enAdministració i Finances.

El projecte consistia en la posada en funcionament d’un restaurant de productes naturals, de proximitat, ecològics, ubicat a la ciutat d’Olot, amb l’objectiu de destacar en un nínxol de mercat molt específic tot aplicant polítiques de RSC de caràcter mediambientals. El treball també va guanyar el tercer premi al concurs ImpulsFp del passat 26 d’abril de 2021, on es van premiar les millors iniciatives emprenedores i innovadores de l’alumnat dels ensenyaments professionals.

Moltes felicitats !