L’institut rep el 3r premi al concurs Impulsfp

Avui 26 d’abril s’ha fet el lliurament dels Premis IMPULSFP, un concurs territorial que pretén mostrar les millors iniciatives emprenedores i innovadores de l’alumnat dels ensenyaments professionals.

Enguany l’institut Serrallarga ha estat premiat amb el tercer premi en la modalitat de projectes emprenedors. Les guardonades són Neri Slavova, Sheila Martínez i Aniana Pratsevall, tres alumnes de segon del cicle formatiu de Grau Superior en Administració i Finances.
La seva proposta versa en un projecte on tres joves emprenedores uneixen els seus esforços per donar resposta a un segment de mercat en creixement i poc explotat. Es tracta de posar en funcionament un restaurant amb productes de qualitat, ecològics i naturals (sense pesticides, ni conservants ni additius), oferint una gran diversitat de plats vegetarians i també dirigits als intolerants al gluten i a la lactosa.

La idea clau és satisfer les necessitats dels consumidors concentrant-se en un nínxol de mercat molt concret tot aplicant polítiques de RSC de caràcter mediambientals.
Moltes felicitats a les tres!