L’IFE organitza una recollida d’aliments

Fa unes setmanes que l’alumnat de l’IFE treballa creant diferent contingut de difusió per donar a conèixer a tota la comunitat del Serra un projecte de recollida d’aliments. En concret, han creat un vídeo, una falca publicitària, uns cartells i unes petites notícies que podreu veure a partir d’avui i properament a la nostra pàgina web.

La idea és col·laborar amb el Banc dels Aliments organitzant un Gran Recapte al centre els propers dies 18, 19, 20 i 21 de novembre.

Qui hi vulgui participar, podrà deixar els aliments als diferents punts de recollida habilitats (biblioteca, consergeria i durant les hores del pati també a una taula davant del rocòdrom).

Tot aquest material s’està ensenyant a tot l’alumnat del centre amb unes xerrades informatives que fan els alumnes de l’IFE.

Aquí teniu la primera crida a la col·laboració feta pels alumnes de l’IFE.