L’alumnat d’administració i gestió visita empreses i institucions

Dins del marc les Jornades Tècniques de la Formació Professional, el passat divendres dia 9 de febrer, l’alumnat dels cicles de la família d’administració i gestió va poder visitar les empreses Comexi, de Riudellots de la Selva (gràcies a la col·laboració de la FOEG, patronal gironina, amb el seu programa empresa-escola);Trace Logistics, de Maçanet de la Selva; la Fundació Aspronis, a Malgrat de Mar; la Ciutat de la Justícia, de l’Hospitalet de Llobregat i també assistir a una xerrada que els va oferir l’Ajuntament de Lloret de Mar.

Aquestes sortides han servit per poder conèixer com funcionen empreses i entitats del nostre entorn, així com veure quines sortides professionals tenen un cop acabin els estudis.

Des del Departament Administratiu del nostre institut, volem donar les gràcies a totes elles per la seva amabilitat i el tracte rebut.