L’AEE Serrallarga estrena temporada

L’AEE, l’Agrupació Esportiva Escolar Serrallarga ha engegat una nova temporada d’activitats adreçades principalment a alumnes de l’institut i als seus familiars, tot i que també està oberta a tota la comunitat educativa i a la població en general. Entre les activitats en horari extraescolar hi ha futbol sala, zumba, pilates, gimnàstica, hip-hop i dansa contemporània.

El coordinador de l’entitat és el professor d’Educació Física Xavier Ruiz, que s’encarrega de l’organització des de la creació de l’AEE, un club esportiu sota el paraigua del Pla Català de l’Esport Escolar.

A banda de les activitats programades, Ruiz ha destacat que si hi ha grups d’alumnes interessats en d’altres disciplines esportives es podrien crear noves activitats extraescolars.

Precisament, Ruiz ha estat el primer convidat de l’espai L’Entrevista de Serrallarga Ràdio, on ha parlat de l’AEE, de la vela i de la importància de la pràctica de l’esport.