Jornada exlibris a la UdG

L’alumnat i la professora de Literatura catalana de 1r de Batxillerat han participat avui en una jornada exlibris que organitzava la Facultat de Lletres de la Universitat de Girona (UdG).

La professora Anna Rosell i l’alumnat de la matèria de literatura han assistit a la conferència de Margarida Casacuberta sobre la poesia de Joan Maragall. Després, aquest grup d’estudiants ha fet un taller de dues hores a la carta: un taller de teatre sobre Ball robat, a càrrec de Mercè Mas; un altre de microrelats, amb Carme Sousa; i un darrer de tipografia urbana, amb Glòria Ribugent.

Les alumnes i l’alumne que cursen Literatura catalana han quedat molt satisfets d’aquesta intensa i profitosa jornada literària a la universitat gironina.