Informacions sobre les preinscripcions a batxillerat

Aquí teniu  tota informació relativa a les preinscripcions a batxillerat. La publicació de l’oferta inicial de places tindrà lloc el 19 d’abril, mentre que el període de presentació de sol·licituds del 20 al 26 d’abril.

En aquest enllaç teniu la informació del calendari complet i de tota la documentació que s’ha de presentar.

Els alumnes de 4t d’ESO del Serrallarga que vulguin cursar el batxillerat (General, Social, Humanístic, Científic o Tecnològic) al centre no han de formalitzat la preinscripció, faran la matrícula directament del 23 al 29 de juny (ja informarem sobre el procés de matrícula). Si que han de formalitzar la preinscripció els alumnes que vulguin cursar el batxillerat artístic. En aquest cas no hi ha reserva de places per a l’alumnat de 4t d’ESO del Serrallarga.

Preinscripció BATXILLERAT 22-23