Exposició sobre treballs de recerca

La sala municipal d’exposicions García Tornel, ubicada al carrer Ample, acull fins al 5 de juliol una exposició de pòsters de treballs de recerca realitzats per alumnes de batxillerat dels tres instituts de la població.

El treball de recerca és una activitat d’investigació que ha de fer tot l’alumnat de batxillerat que s’inicia durant el primer curs i es presenta obligatòriament durant el segon. Cada alumne tria la matèria sobre la qual vol treballar i està guiat per un tutor.

En aquesta exposició trobareu els pòsters dels millors treballs de recerca dels instituts de Blanes que han triat els equips docents dels centres. Cada institut ha triat els dos guanyadors del seu centre que han estat premiats amb 500 euros (1r premi) i 300€ (2n premi) el nom dels quals es farà públic el proper dia 11 de juliol en l’acte de lliurament de premis oficial.

La informació de l’exposició i la llista dels finalistes la trobareu en aquest enllaç de l’Ajuntament de Blanes.

Díptic TDR curs 2019-2020