Èxit de l’FP Challenge

Sabies que per fabricar uns texans es necessiten entre 2000 i 3000 litres d’aigua?
Al Serrallarga en som molt conscients i per això hem volgut participar en el projecte Texans pel clima dins el programa FP Challenge Centrinno, on l’alumnat de les famílies de Comerç i Màrqueting, Electricitat i Química Industrial han proposat idees per donar continuïtat als projectes ja engegats.
L’esdeveniment organitzat al nostre centre, va tenir lloc ahir a la tarda i va comptar, a més, amb la participació d’alumnat de l’Institut S’Agulla de Blanes i l’Institut Cendrassos de Figueres, que ja feia setmanes que treballaven en el projecte.
Durant hores, els equips van anar donant forma a les seves idees i projectes. Finalment, van fer un speech per a presentar la seva idea i el jurat, format per professorat i experts del sector, va determinar els tres equips guanyadors.

Sense cap mena de dubte, va ser una experiència molt enriquidora, engrescadora i positiva per a l’alumnat. Des del centre, volem agrair a tots els participants l’esforç fet i també donar les gràcies a tots els qui d’una manera o altra van col·laborar amb la realització d’aquesta jornada.

#FPChallengecentrinno #educaciocat #impulsfp #cicles