Exalumnes parlen de la seva experiència

El passat dimecres 7 de febrer, dins de les Jornades Tècniques de la Formació Professional, van tornar al nostre institut alguns exalumnes per parlar del seu pas pel nostre centre i la seva experiència personal.

En aquesta segona edició del “Serrallarga: camí de l’èxit” van participar els exalumnes Ismael Zaoui i Christian Cruz, que van cursar els cicles de Gestió Administrativa (Grau Mitjà) i Administració i Finances (Grau Superior).

Pel que fa al cicle de Gestió Administrativa en l’àmbit jurídic, van ser la Jenny Vázquez i la Natalia Aguirre les que van explicar la seva experiència. I la Samantha Allmang i l’Ismael Mairén van ser els encarregats de la xerrada pel cicle d’Administració i Finances.

El nostre alumnat va poder comprovar de primera mà la importància de tenir una bona formació professional, ja sigui per gestionar el negoci propi, muntar-ne un o trobar una feina que sigui interessant.

Estem molt agraïts per aquestes visites. Gràcies, exalumnes!