Estudis contra la COVID

Aquest és l’escrit d’agraïment que ha publicat la nostra alumna Anna Maria Udina, de 2 AG11, al Diari de Girona. Aquesta excel·lent alumna ha reprès els estudis amb més de 40 anys i els ha compaginat amb una feina.

“A vegades et salva qui menys t’esperes. I és que a mi, posar-me a estudiar un grau mitjà en Administració a l’Àmbit Jurídic, als meus quaranta i tants, m’ha salvat d’aquest any ple de dolor i por. Pot ser pel seu caràcter contrari a la incertesa que estem vivint, la comptabilitat m’ha ajudat especialment.
No sabia res sobre assentaments comptables ni sobre la part de mi mateixa capaç d’aprendre a llegir la comptabilitat. Sí, amics, els números es comprenen, es relacionen, es dedueixen, quan aprenem a llegir-los. I aquesta és la qüestió. Que no només hem de sobreviure a la covid, sinó que hem de millorar com a persones. I per què no fer-ho invertint temps i energia a formar-nos, a aprendre coses noves i aconseguir millors resultats. Cadascú ha de trobar el seu camí, cert. Però comenceu a buscar-lo. Perquè us puc assegurar que hi ha persones meravelloses allà fora que ens ajuden, incondicionalment, a fer-ho possible. Jo les he trobat a l’institut Serrallarga de Blanes. A totes elles, moltes gràcies”.

Annamaria Udina Buxó