Emotiva festa de graduació de l’alumnat de batxillerat

Ahir va ser una tarda plena d’emocions al Serrallarga amb la graduació de batxillerat. L’alumnat, professorat i convidats van poder gaudir d’un acte ple de somriures, bons moments i també algunes llàgrimes.
Es van repartir les orles a l’alumnat de la promoció 2020-22, que va anar pujant dalt de l’escenari. Representants de cada grup (2n A, 2n B, 2n C i 2n D) van fer diversos parlaments en què van recordar anècdotes viscudes, la feina i l’esforç realitzats. En els seus discursos no es van voler oblidar ni de les famílies, ni d’antics companys de viatge ni del professorat, a qui van agrair la seva dedicació durant aquests dos anys.

El director de l’institut, Rubén Fernández, va adreçar unes paraules a tot l’alumnat present just a l’inici de l’acte. A la part final, va fer un emotiu discurs de comiat la professora de Castellà Lourdes Domènech, que va anunciar que aquesta era la seva darrera promoció com a docent, ja que amb el final de curs es jubila.

També hi va haver les actuacions musicals dels alumnes de 1r i 2n de batxillerat artístic i un pica-pica a càrrec dels responsables del bar del centre, tot en un acte de companyonia i germanor entre els membres de la comunitat educativa.

Desitgem a tot l’alumnat de la promoció 20-22 un futur ple d’oportunitats i molta sort!