Emotiu sopar dedicat a Mercè Torroella

Antics companys i amics de feina -professors, exprofessors, personal administratiu- de la Mercè Torroella van voler obsequiar-la amb un emotiu i merescudíssim sopar aquest divendres al vespre. El motiu va ser agrair-li el seu pas pel Serrallarga, on ha deixat una autèntica petjada després de 34 anys, dotze dels quals com a directora. Anteriorment havia estat cap d’estudis, coordinadora d’activitats i d’informàtica, professora i alumna, entre d’altres rols.

Mercè Torroella va poder gaudir d’un emotiu sopar, preparat amb la màxima discreció perquè fos una autèntica i emotiva sorpresa, on va rebre diversos obsequis. També va poder reviure a través de fotografies moments viscuts al Serrallarga.

La Mercè va voler recordar en un discurs que l’institut és molt més que un centre educatiu, ja que s’estableix una xarxa de complicitat entre els seus membres  que va molt més enllà de la relació professional.

La vetllada va ser amenitzada pel gran pianista i exalumne del centre Luis Relucio.

Fernández, el nou director del centre

Amb el canvi d’any, Mercè Torroella va deixar la direcció del Serrallarga per encarar un nou repte professional com a inspectora del Consorci d’Educació de Barcelona. Al nostre centre, aquest 2019 li va prendre el relleu Rubén Fernández, que formava també part de l’anterior equip directiu que, en gran mesura, s’ha mantingut també aquest curs.

Aquí podeu recuperar la tertúlia que, poc després de deixar la direcció, vam fer a Serrallarga Ràdio amb Rubén Fernández, l’actual director, i amb Vicenç Gironès, el cap d’estudis de Batxillerat. La conducció del programa, emès el 13 de febrer, va anar a càrrec del professor de música Jordi Molina.