Els alumnes de Funcionament de l’Empresa visiten l’empresa Cacaolat

Aquest dijous 11 de maig els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen l’assignatura de Funcionament de l’Empresa han visitat l’empresa Cacaolat, ubicada a Santa Coloma de Gramanet, acompanyats per la tutora de 1r B de Batxillerat, Mar Prieto, i el professor Andreu Arredondo.

Es tractava d’una visita guiada en un format didàctic per les instal·lacions de l’empresa Cacaolat, on es posava en coneixement als alumnes temes relacionats amb l’empresa: història, procés d’elaboració dels productes, campanyes publicitàries, etc.

Al final de la visita alumnes i professors han pogut gaudir d’un tastet del seu producte i fer una sèrie d’activitats escrites relacionades amb les explicacions donades durant la visita. Aquesta visita complementa el procés d’aprenentatge dels nostres alumnes que es fa dins l’aula i que els ajuda a aprofundir una mica més en el món empresarial i que tant els alumnes i els professors assistents han valorat de forma molt positiva.

Un cop finalitzada la visita, els alumnes han pogut gaudir d’un temps lliure per fer una volta pel centre comercial Mataró Parc.

Agraïm el tracte rebut i guiatge que ens ha fet l’Arantxa, així com els obsequis que ens han lliurat… De ben segur que repetirem!