Els alumnes de 2n de batxillerat veuen la representació teatral d’una gran obra de Rodoreda

Els alumnes de 2n de batxillerat han vist recentment al Teatre de Blanes l’adaptació teatral de la novel·la La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda, una lectura prescriptiva de cara a les PAU.

La companyia de teatre Mea Culpa ha estat un cop més l’encarregada de portar a escena aquest clàssic de la literatura catalana de la postguerra. Tres actors amb una reconeguda trajectòria professional han interpretat els principals personatges de l’obra. Les projeccions audiovisuals també han estat clau a l’hora de seguir la representació teatral.

Finalment, l’activitat, organitzada pel Departament de Llengua Catalana, s’ha tancat amb un col·loqui on els estudiants han pogut formular qüestions als tres actors de la companyia.