Els alumnes de 1r de Batxillerat visiten La Vinyeta

Els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen les assignatures d’Economia i/o Economia de l’Empresa I han visitat La Vinyeta, un celler ubicat a Mollet de Peralada fundat per dos joves emprenedors, en Josep i la Marta.

Es tractava d’una visita guiada en un format molt didàctic per les instal·lacions: vinyes i celler, on s’ensenyava als alumnes tot el procés d’elaboració, ecològicament sostenible, de les diferents varietats de vins amb DO Empordà, des de la plantació dels ceps fins a l’envasat del vi, així com d’altres productes autòctons que s’hi elaboren com l’oli, la mel i el formatge d’ovella.
Al final de la visita els professors i els alumnes han pogut gaudir d’un tastet d’alguns dels productes elaborats i comercialitzats per La Vinyeta.