El Serra acull la 3a entrega dels premis Impuls d’FP de la demarcació de Girona

El passat dijous 25 de maig més d’un centenar de persones van venir a la la tercera entrega dels premis Impuls d’FP de la província de Girona que es va celebrar al nostre centre. Els Premis Impuls FP destaquen la importància d’aquesta formació en la societat actual i com un pont cap a l’èxit personal i professional. La Formació Professional és una via educativa que no només proporciona coneixements teòrics, sinó que també ofereix habilitats pràctiques i competències laborals essencials per afrontar els reptes del món professional amb confiança i èxit. Es van presentar 37 projectes de 10 instituts diferents i es van donar 3 premis a l’excel·lència acadèmica, 5 premis a l’emprenedoria i 5 premis a la innovació. Dues alumnes del CFGS de d’Administració i Finances van aconseguir el 2n lloc en la categoria Premis emprenedors i 3 alumnes més del mateix cicle van aconseguir el primer lloc en la categoria Premis Innovació.

Enhorabona a totes!