El pessebre monumental és notícia

Els mitjans de comunicació informen del Pessebre del Vescomtat, la construcció del qual va començar el 15 de novembre i s’inaugurarà amb espectacle el 5 de desembre a les 17:30h.

La col·laboració i constància de l’Institut Serrallarga a col·laborar amb entitats locals per desenvolupar el seu programa educatiu ha esdevingut un punt d’interès pels mitjans de comunicació. Ahir TV3 va entrevistar diversos alumnes i la professora Susana Castilla, en un reportatge que veurem properament. Avui la Cadena Ser i Connecti.cat, de Televisió de Girona i la Xarxa, hi fan una connexió en directe per tot Catalunya de 19 a 20 hores.

Aquest és el reportatge de TV Girona i la Xarxa.

Per setè any consecutiu els alumnes de 1r de CPGS de Màrqueting, Publicitat i Turisme col·laboren amb l’Ajuntament de Blanes i l’Associació de Pessebristes de la localitat en la construcció del pessebre monumental de la vila.
Cada any el pessebre ha estat més ambiciós i més col·laboratiu. En aquesta edició la participació arriba a més 100 estudiants de diferents nivells educatius. A banda dels alumnes de màrqueting, també hi col·laboren els del FIAP de Pintura, l’Aula Oberta i els estudiants de Batxillerat Artístic.
Tanmateix, hi ha hagut un increment de la grandària del pessebre que respon a la temàtica d’enguany i incorpora les poblacions d’Arbúcies, Hostalric i Tordera com a límits del Vescomtat de Cabrera. Així que s’ha passat de 60 m2 a 200 m2 cosa que ha motivat el canvi d’emplaçament a la Plaça del Dies Feiners.
El projecte del pessebre representa una bona oportunitat d’aprendre/fent un cas real. S’inicia amb la identificació de l’objecte i el seu abast, la informació necessària per dur-lo a terme segons els criteris de disseny i de comunicació desitjats, la cerca d’informació, la distribució de la feina i els terminis d’execució, fins al producte final.