El pessebre monumental, a punt

Un centenar d’alumnes del nostre institut ha participat activament en l’organització del pessebre monumental de Blanes, que aquest any es fa a la Plaça dels Dies Feiners. El pessebre té una superfície de 200 m2 -quadriplica l’habitual-  i tracta sobre el Vescomtat de Cabrera, amb motiu dels 700 anys de la Parròquia Santa Maria.
El pessebre ha estat dissenyat per 27è any per l’Agrupació Pessebrista de Blanes.

El muntatge i la difusió van a càrrec dels alumnes del cicle de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat, del FIAP de pintura, i dels alumnes de l’Aula Oberta.

Mitjans de comunicació d’arreu de Catalunya, d’entre els quals hi ha TV3, la Xarxa o la Cadena SER, es fan ressò d’aquest pessebre que s’inaugurarà el 5 de desembre.

Més info a la pàgina web municipal