Dimarts 14 de maig a les 19:00h: Jornada de portes obertes del pla pilot experimental d’itineraris formatius específics (IFE)

El proper curs el nostre centre amplia la seva oferta formativa amb l‘incorporació del  Pla pilot experimental d‘itineraris formatius específics (IFE).

Aquests estudis s’adrecen a alumnes amb necessitats educatives especials associades a discapacitat intel·lectual lleu o moderada (inclosos els alumnes amb trastorn de l‘espectre autista).

Per poder-se inscriure, l‘alumne ha de tenir entre 16 i 20 anys d‘edat (i complir com a màxim els 21 anys durant el 2019).

Per accedir a  l’IFE cal formalitzar la sol·licitud de preinscripció corresponent encara que s’estiguin cursant altres ensenyaments al mateix centre. Només es pot presentar una sol·licitud per persona i s’hi poden fer constar fins a tres peticions, per ordre de preferència. La sol·licitud es presenta al centre de la primera petició entre el 13 i el 24 de maig de 2019.

El nostre centre impartirà l’IFE en la modalitat dauxiliar en vendes i atenció al públic.

El proper dimarts 14 de maig a les 19.00h es farà una jornada de portes obertes adreçada als alumnes que vulguin cursar aquests estudis.