Curs 100% subvencionat d’operador de grua

Si estàs interessat a rebre informació del curs d’operador de grua, pots trucar, enviar un correu electrònic, whatsapp, correu ordinari o missatgeria als enllaços que trobaràs a la web de la UEC.  Els objectius, programa i el procés d’inscripció també els trobaràs allà.

Requisits participació: l’alumne haurà de ser treballador en règim general, autònom o demandant d’ocupació no ocupat el primer dia del curs i tenir Graduat Escolar, EGB o ESO superat.

Reserva de plaça: és imprescindible enviar la fitxa d’inscripció adjunta omplerta i firmada, fotocòpia del DNI/NIE i encapçalament de la nòmina o rebut d’autònom o DARDO.

Procés de selecció: si hi ha més demanda que places, s’informarà del procés de selecció personalment.

Assistència: per tenir dret a realitzar les proves d’avaluació final, s’ha d’assistir com a mínim un 75% de les hores totals de l’acció formativa.

Certificacióla qualificació final d’APTE permet a l’alumne presentar-se a l’examen oficial de la Generalitat per obtenir el Carnet d’Operador de grua torre.

La UEC es reserva el dret a anul·lar o modificar les dates dels cursos quan el nombre d’alumnes inscrits no arribi als mínims establerts.

Calendari Fitxa Grua torre F-Fitxa Inscripcio-v1