Convocatòria de vaga del dia 3 d’octubre de 2017

Benvolguts alumnes i famílies,

Davant la convocatòria de vaga general del dia 3 d’octubre, us comuniquem el següent:

1. El Departament d’Ensenyament estableix uns serveis mínims, que en el cas dels centres de secundària són:

“Per als centres de secundària i d’ensenyaments postobligatoris (Instituts, instituts-escola, CFA, EOI) els serveis mínims per als dies 3 d’octubre i successius, consisteixen en una persona de l’equip directiu per centre”.

1. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a adherir-se a la vaga, però davant de la informació rebuda quant als serveis mínims, no es podrà garantir el desenvolupament de les activitats lectives amb normalitat.
  2. Els alumnes de 3r i 4t d’ESO que vulguin adherir-se a la vaga hauran de presentar una autorització dels pares al tutor.
  3. El professorat i el personal del PAS poden exercir lliurament el seu dret de vaga. I aquest fet pot ser comunicat o no a les direccions dels centres.

Els mantindrem informats de la situació diària a través de la plana web del centre.

Salutacions,

Mercè Torroella Sanchez