Convocatòria de vaga de professors del dia 28 d’octubre de 2021

Benvolgudes famílies,

El dia 28 d’octubre hi ha convocada una vaga de professors. En relació amb aquesta vaga us comuniquem el següent:

1. Els serveis mínims que s’estableixen a secundària són: “Per als centres de secundària i d’ensenyaments postobligatoris (Instituts, instituts-escola, CFA, EOI) els serveis mínims per al dia 28 d’octubre, consisteixen en una persona de l’equip directiu per centre i un docent per cada tres unitats”.
  1. La vaga és exclusivament de professors, els alumnes no estan convocats a aquesta vaga. En cas que no es puguin mantenir les activitats lectives  previstes per falta de professorat, els alumnes romandran al pati vigilats pel professor de guàrdia.
  2. El professorat i el personal del PAS poden exercir lliurement el seu dret de vaga, i aquest fet pot ser no comunicat  a les direccions dels centres.

Disculpeu les molèsties.

Salutacions,