Conveni entre l’Institut Serrallarga i el CB Blanes

Un dels objectius del projecte de direcció de centre és col·laborar amb entitats del nostre entorn. És en aquest marc que, aquest dimarts, l’institut ha signat un acord de col·laboració amb el Club Bàsquet Blanes. Així, amb la signatura de l’acord, el club de bàsquet podrà fer ús de les instal·lacions esportives del nostre institut en períodes en què els nostres alumnes no les utilitzin. Com a contraprestació, el club es compromet a fer, sense cap cost, un mínim de dues classes de tecnificació als nostres grups d’alumnes a la Ciutat Esportiva en horari de matí.

L’ús del gimnàs es limita a les activitats organitzades pel Club Bàsquet Blanes als matins del mes de juliol. Excepte el mes d’agost, el club podrà fer servir les pistes esportives els matins de juliol i durant la resta del curs només durant les tardes, amb avís previ i subjecte a les activitats extraordinàries que hagi pogut programar el centre, respectant el calendari escolar i les normes d’organització i funcionament de l’institut.

El conveni tindrà vigència durant tot aquest curs escolar 2019-2020 i es podrà prorrogar per un curs escolar més, sempre que hi hagi la valoració positiva de la comissió de seguiment, que es crearà a partir del conveni.

Aquest acord l’han signat el director del Serrallarga, Rubén Fernández, i el president del Club Bàsquet Blanes, Josep Pérez Miralpeix.

Força Blanes!