Comunicat de Direcció

Benvolguts alumnes i famílies,

Desitgem que us trobeu bé i estigueu passant aquesta situació de la millor manera possible. Alhora us volem fer saber que:

• Durant aquest mes de maig, l’alumnat tindrà l’opció de recuperar les matèries pendents de les dues primeres avaluacions. Us preguem que estigueu pendents a les indicacions del professorat i en cas de dubte contacteu amb el tutor.
  • Quan els alumnes participin en una videoconferència (sempre que el docent no indiqui el contrari) és obligatori que l’alumnat mantingui la càmera oberta durant tota la reunió. També és important, com sempre, demanar el torn de paraula, ser respectuosos en les intervencions i, en general, mantenir una actitud positiva cap a l’activitat. En aquest sentit, també us volem recordar que, tal com fem quan assistim presencialment a classe, és necessari fer servir una vestimenta adequada.
  • Seguint instruccions de Mossos d’Esquadra, us recordem que les credencials per accedir a les videoconferències són personals i intransferibles, i exclusivament poden ser utilitzades per l’alumnat de cadascun dels centres educatius. S’ha de tenir present que qui grava una videoconferència d’una aula i la publica en les xarxes socials incorre en un fet delictiu, i no només l’autor de la gravació, sinó també el que ha facilitat l’accés com a cooperador necessari/còmplice.
  • Les activitats que proposem aquest tercer trimestre tenen una doble finalitat: fer que els aprenentatges dels alumnes no es vegin interromputs i acompanyar-los en aquesta difícil situació. Creiem que continuar en contacte amb docents i companys és molt positiu, no només acadèmicament, sinó també psicològicament i emocionalment. És per això que, una vegada més, us encoratgem a fer el seguiment de les activitats proposades pels equips docents.Aprofitem per posar-nos a la vostra disposició per tot allò que pugueu necessitar de nosaltres.Rebeu una salutació.
    Equip directiu de l’Institut Serrallarga de Blanes