Comença el curs 2019-20

Foto: Moment de la presentació de 1r ESO C
Aquest dijous ha començat el curs escolar per als alumnes que cursen l’ESO, batxillerat, cicles de grau mitjà i PFI a l’institut Serrallarga.
Entre les novetats d’aquest any hi ha l’IFE de comerç i l’ampliació d’una línia a 1r de batxillerat.
El proper dimecres 18 de setembre es faran les presentacions dels cicles de grau superior i s’iniciaran les classes.
Aquest any hi ha un miler d’alumnes -998, dels quals 495 a l’ESO- que cursaran els seus estudis al nostre centre.

Claustre
Dimarts s’havia celebrat el claustre amb el professorat on la direcció va explicar les novetats dels curs i es van destacar els aspectes més rellevants de la PGA, la programació anual de centre.
Entre els objectius marcats hi ha seguir millorant els bons resultats acadèmics que cada any s’obtenen, implicar els pares i mares perquè participin activament a l’AMPA, seguir reduint la mobilitat del professorat i incrementar el nombre d’empreses que participen en la formació Dual.
Destaca que tant a 1r d’ESO com a Batxillerat hi ha hagut més demanda que oferta.