Cancel·lació dels exàmens de Cambridge

A causa de la situació excepcional del COVID19, el Departament d’Idiomes ha decidit cancel·lar els exàmens de Cambridge programats per al mes de maig.
Els professors i professores del Departament s’han reunit després de rebre un comunicat de l’organització Cambridge i en el qual ens informen que altres instituts han decidit no procedir amb les proves de nivell aquest curs.
Les classes de preparació presencial són molt necessàries sobretot en l’apartat de la prova oral, i tot considerant l’esforç extra que comporta la seva preparació, fan que el procés es faci impossible i que hàgim decidit no angoixar més l’alumnat i les famílies.
Donem les gràcies a tots aquells alumnes que havien decidit presentar-se i preparar-se la prova, tan necessària i important per al seu futur acadèmic i professional.
Us animem a no perdre la motivació i les ganes de presentar-vos el curs vinent amb més empenta, si cal.
Moltes gràcies i esperem que tot l’alumnat i el seu entorn us trobeu bé de salut i ànims.
La secretaria del centre us farà arribar el retorn de la matrícula al més aviat possible.
Ens posem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment.

Anna González
Cap Departament de Llengües estrangeres