Campanya per millorar el servei de bus Lloret-Blanes

L’institut Serrallarga i l’Ajuntament de Lloret donen suport a una recollida de signatures impulsada per un grup d’estudiants per
millorar el servei i les mesures antiCovid als autobusos entre Lloret i Blanes.

Tal com recull Nova Ràdio Lloret, la iniciativa ha sorgit d’Ángel Aguilera, un alumne lloretenc de 19 anys del cicle formatiu d’Administració i Finances del nostre institut.

Les demandes són un increment de freqüència de pas de l’autobús,  mesures anticovid com gel hidroalcohòlic als vehicles i l’estació de busos, i també una reducció del preu del bitllet, que costa actualment 2,20 euros.

De moment, a la plataforma Change, ja s’han recollit 170 firmes, tot i que ara els impulsors volen aplegar també signatures en paper per donar-hi més validesa.

Més d’una tercera part de l’alumnat dels cicles formatius del Serrallarga prové de Lloret, tal com ha indicat el director del centre, Rubén Fernández, que considera una necessitat les raons de la demanda.