Anuncis publicitaris al Serrallarga

Els alumnes de1r de batxillerat que cursen l’assignatura d’Economia de l’Empresa (grups A i B) han elaborat en grups de dos o tres membres un anunci publicitari d’una durada d’uns 30 segons.
Aquesta tasca s’emmarca dins del contingut curricular de la matèria del 3r trimestre on els alumnes prenen contacte amb el Departament de Màrqueting i/o Comercial d’una empresa, on hi havia diferents tasques a realitzar, tot fomentant el treball col·laboratiu de l’alumnat.
Finalment s’han realitzat 12 anuncis (9 del grup B i 3 de l’A) i han estat els propis alumnes els que han triat els espots que més els ha agradat valorant diferents ítems com l’originalitat, creativitat, tècnica de disseny, missatge que transmeten, incitació a la compra, continguts del màrqueting mix (de les 4 P), etc.

Els vídeos més votats han estat elaborats per:

– Anunci Cola Cao: Laia de las Cuevas, Arnau Grau i Cristina Perdices de 1r A

– Anunci Fanta: Sònia Baeza, Andrea Lupiáñez i Jessica Trem de 1r B

– Anunci Nike: Veronika Juste, Ferran Massimon i Clàudia Muñoz de 1r B

Enhorabona a tots els alumnes per la bona feina realitzada!