Activitats esportives extraescolars

Durant el mes d’octubre s’estan iniciant les activitats esportives extraescolars del nostre centre organitzades per l’AEE Serrallarga. Enguany l’oferta inicial inclou hip-Hop, futbol sala, voleibol i basquetbol. A més, com cada curs, si hi ha alguna proposta diferent per part d’un grup d’alumnes, s’intentaria incloure dins el programa.
Aquestes activitats són de lúdiques i formatives, adreçades a tots els alumnes que vulguin fer activitat física al nostre centre en horari de tardes.
El preu és força reduït al ser una activitat subvencionada pel Departament d’Educació a través del PCEE (Plà Català d’Esport Escolar).
Per fer la inscripció només cal omplir el formulari i donar-li al professor i Coordinador de l’AEE, en Xavier Ruiz.

Inscripció Activitats extraescolars AEE_23-24