Acitivitats per acomiadar el 2019

Diverses són les activitats que s’han dut a terme aquest dijous per acomiadar aquest 2019, abans de la recollida de notes del 1r trimestre.

El gimnàs ha estat l’escenari del gran concert de Nadal protagonitzat pels alumnes del Batxillerat artístic. Els estudiants de 1r i 2n d’ESO han estat el públic, que s’ha mostrat entregat davant de la interpretació de diverses cançons de bandes de renom com Queen, Gun N’Roses, entre d’altres. El concert ha acabat amb la cançó col·lectiva “És Nadal” cantada i ballada dalt i baix de l’escenari.

Aquest matí alumnes de 4t d’ESO han fet també escalada al rocòdrom; una activitat organitzada pel Departament d’Educació Física.

Tots els alumnes han pogut avui esmorzar o berenar xocolata desfeta amb coca, que s’ha repartit al bar del centre.

Finalment, avui s’ha celebrat l’esquiada a La Molina.