4a Mostra de Treballs de Recerca

Us convidem a la 4a Mostra de Treballs de recerca dels alumnes de batxillerat de Blanes, Lloret de Mar, Tossa de Mar i Vidreres que celebrarem al teatre de Blanes el proper divendres 15 d’abril a partir de les 17:30 h.
L’entrada és oberta i gratuïta per a tothom.
Els 14 alumnes que han estat seleccionats als diferents centres educatius ens presentaran el treball de recerca que han realitzat sobre temàtiques diferents.
En aquest enllaç podreu consultar el programa de l’acte i els treballs que presentaran els alumnes
.
Ens agradarà molt que vingueu al teatre perquè els nois i noies que han treball molt i molt be s’ho mereixen.
US HI ESPEREM!
L’equip del CRP

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *