Sortida Tibidabo Alumnes Científic – Tecnològic

Els alumnes de 4t d’ESO que cursen les matèries de Tecnologia, Robòtica i Informàtica, juntament amb els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen la matèria de Física i/o Tecnologia Industrial, hem anant al Tibidabo, per fer una activitat relacionada amb la cinemàtica i funcionament de les atraccions.

És una activitat que combina l’aprenentatge del funcionament amb l’al·licient de pujar a les atraccions i comprovar els coneixements adquirits.

És el tercer curs consecutiu que fem aquesta activitat, ja que els alumnes i els professors, creiem que és una manera de repassar “in situ” els coneixements de forces, energies i velocitats d’una manera molt divertida.

Iniciatives, com aquesta, són dignes de tenir en compte, ja que els alumnes treballen un dossier complementari a la visita, en un clima de companyonia i diversió.

La veritatés que ens ho hem passat molt bé i la climatologia ens ha acompanyat.

Raquel, Virginia, Montse i Montserrat