Esports de neu a Rovanievi, Lapònia

Una altra manera de fer i aprendre el currículum d’Educació Física.

Gràcies a un projecte d’intercanvi comú propiciat pel professor Fortu Solé i en Markus Memonen, del centre finès Santasport, s’ha iniciat aquest curs una experiència innovadora en el nostre centre. Estem treballant el currículum d’ambdós centres amb les seves particularitats sobretot perquè les activitats es desenvolupen en entorns geogràfics ben diferents, la muntanya i la neu, el mar i el sol.

Els alumnes són els encarregats d’organitzar totes les activitats amb la supervisió i avaluació dels professors responsables.

També ens han acompanyat en aquesta nova aventura dos alumnes de l’INS Vall Hebrón de Barcelona que estan fent les FCT a Santasport.

Una experiència realment enriquidora.

A different way to learn Physical Eduaction.

This project has been created together by two teachers Fortu Solé and Markus Memomen from Santasport, as a innovative way of learning.

Both schools work on their curriculum areas from their own perspective, giving the students the opportunity to practise traditional sports from each country.

A very enrichment experience.

Joel and Victor, two students from Ins Vall d’Hebrón joined us since they are doing their practise period in Santasport.