L’entrevista al director

En aquest primer espai de la temporada de Serrallarga Ràdio entrevistem el director de l’institut, Rubén Fernández, que fa balanç del primer mes d’un curs marcat per les mesures preses contra la propagació de la COVID.

Entre les accions hi ha la constant ventilació, neteja i desinfecció dels espais, la disminució de l’alumnat per aula, els grups estables, l’ús obligatori de les mascaretes, les entrades i sortides esglaonades i la realització d’horaris de patis diferenciats entre diversos nivells.
Les programacions de les matèries preveuen els treballs en línia que els alumnes haurien de fer en cas que fossin confinats a través de plataformes com el Google Classroom i el Moodle.
Fins ara no hi ha hagut propagació del coronavirus en els pocs positius que s’han detectat, cosa que demostra que el centre educatiu és un lloc segur, segons ha manifestat el director en aquesta entrevista, on ha agraït la col·laboració de les famílies i l’alumnat.
Rubén Fernández també ha recordat que les informacions oficials sobre com s’ha d’actuar en casos de positius són les que provenen directament de l’institut, que també informa a través del correu electrònic.
El professor Manel Temprado ha estat l’encarregat de conduir l’entrevista.