Degustació de formatges a l’optativa de Francès

Aquesta setmana, els alumnes de 3r d’ESO i 2n de Batxillerat de l’optativa de Francès han gaudit d’una activitat molt especial: la segona edició de la degustació de formatges francesos al nostre centre.

Enguany, a més, hem tingut la sort de comptar amb la col·laboració dels alumnes de pràctiques del Cicle Formatiu de Grau Superior del Lycée Notre Dame de Mende ( la Marion, la Luna i en Florian) ,que ens han ajudat a conèixer i apreciar fins a deu formatges diferents. Una experiència que ha activat tots els sentits!

L’alumnat ha pogut observar, olorar i tastar els formatges mentre descobria curiositats i trets característics de cada varietat. Ha estat una activitat molt  enriquidora. Us deixem a continuació la infografia amb els formatges degustats.

Sabríeu identificar quin és quin? 😉

Affiche Les fromages français