Acte central de la Mostra de Treballs de Recerca 2021

El passat divendres 12 de març va tenir lloc l’acte central de la Mostra de Treballs de Recerca de la comarca de la Selva interior. L’edició del 2021, que era la 8a, es va fer de manera telemàtica i es va poder seguir en directe per Youtube.

L’acte va comptar amb la presència de Martí Fonalleras, director dels Serveis Territorials d’Educació de Girona, i l’alcaldessa de Santa Coloma de Farners, Susagna Riera. La conferència inicial “L’homo universalis en temps d’internet” va ser a càrrec de Pere Parramon, llicenciat en Història de l’art, crític d’art, escriptor i director de l’INS Rafael Campalans.

Els veritables protagonistes, però, van ser els 21 alumnes de 2n de batxillerat autors dels treballs seleccionats per formar part de la Mostra, que van intervenir per explicar alguna particularitat del seu treball.

Des d’aquí els volem felicitar a tots per la bona feina feta, i especialment als nostres alumnes, la Núria Bonvehí i l’Eduard Puigderrajols. Enhorabona!

Si teniu curiositat per conèixer els treballs d’aquesta edició, els podeu trobareu tots aquí.