Xerrades de servei comunitari

Els nois i noies de 3r d’ESO participen aquest curs en el projecte de Servei Comunitari.

Durant el mes d’octubre les diferents entitats que hi participen ens fan la seva presentació, per tal que l’alumnat conegui de primera mà les activitats que duen a terme.

En una etapa posterior, els i les alumnes triaran amb quina entitat volen realitzar un servei comunitari de 10 hores.

Aquest és un projecte de coneixement de l’entorn i creació de xarxa amb les entitats del municipi. Aquest curs, els projectes de servei comunitari es duran a terme amb les entitats següents:

• Escola Guilleries i Mossos d’Esquadra.
  • Servei d’Esports de Sant Hilari Sacalm.
  • Bombers voluntaris de Sant Hilari Sacalm.
  • Banc de Sang i Teixits.
  • El gran recapte d’aliments.
  • Residència de Gent Gran de Sant Hilari Sacalm.

Moltes gràcies a totes les entitats!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *