Visita al Bosc d’Heures amb l’associació Sèlvans

Els alumnes i professors  del comitè ambiental vam fer el dia 19/02/19 una sortida d’entorn pels boscos de Sant Hilari, concretament al Bosc d’Heures. Part d’aquesta zona és una àrea protegida per l’associació Sèlvans, que es dedica a preservar zones de boscos amb arbres centenaris.

En aquest espai calmat vam aprendre  a identificar des d’una vessant biològica què significa que un bosc sigui madur i quins elements en formen part. També vam dur a terme vàries dinàmiques per connectar amb la naturalesa i relaxar-nos, altrament conegudes com   “banys de bosc”. Una d’elles, per exemple, consistia en caminar poc a poc entre els arbres en silenci per tal d’escoltar la naturalesa.

Va ser una experiència divertida, positiva i ,sobretot, diferent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *