Sant Jordi 2024

El passat dimarts 23 d’abril des de l’institut es van organitzar diverses activitats per celebrar la diada de Sant Jordi: venda de roses, milla urbana, certamen literari i concurs de Sant Jordi. Els més matiners van ser els alumnes de 4t, que van desafiar les baixes temperatures, inusuals per un mes d’abril, per vendre roses al poble i poder-ser finançar així el viatge de final d’etapa. A mig matí, l’alumnat de 1r d’ESO va córrer la milla urbana, organitzada en el marc del programa Servei Comunitari de 3r d’ESO. Finalment, al migdia, l’alumnat de 1r a 3r d’ESO i batxillerat es va reunir al gimnàs per assistir a l’entrega de premis de diverses competicions, del 24è certamen literari de l’institut i per participar en el 3r Concurs de Llengua de Sant Jordi.

Alumnat guanyador:

Milla Urbana:

Els alumnes de 3r d’ESO que fan el servei Comunitari de la Milla Urbana van preparar una cursa a l’alumnat de 1r d’ESO. Els guanyadors van ser:

– Categoria femenina: Sara Ciortan i Carla Prat

– Categoria masculina: Oriol Gol i Bernat Viñas

24è Concurs literari

Els guanyadors del concurs literari de Sant Jordi 2024 han estat l’Adriana Vicente de 2n B i la Ivet Pallarols de 4t A en la categoria de narració curta en llengua catalana. Pel que fa, al cal·ligrama en llengua castellana, el premi ha estat per la Blanca Baena de 1r A i la Judith Carreras de 1r de batxillerat. Enhorabona!!!

3r Concurs de Llengua

– La classe guanyadora va ser 1r de batxillerat

Enhorabona a tots!

>> veure totes les foto aquí